SIKÇA
SORULAN SORULAR
Satılan
ürünler orijinal mi?
www.thecactus.com.tr’da
satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.
Ürünlerin
fiyatlarına KDV dahil mi?
www.thecactus.com.tr
üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
Sipariş
ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?
Ürün elinize
sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse ………………..
numaralı hattımızdan müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.
Üye olmadan satın alma işlemi yapabiliyor muyum?
İnternet sitesinde üye olmadan ürün satın alma özelliği mevcuttur. Bu tür bir
satın alma işleminde, müşteriden yalnızca siparişin işlenmesi için gerekli
bilgiler istenmektedir.
Yeni sipariş
oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?
www.thecactus.com.tr
‘den verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse
……………….. numaralı hattımızdan müşteri hizmetlerine ulaşarak
değiştirebilirsiniz.
Siparişimin
teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin
kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya
teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için ………………..
numaralı hattımızdan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Almak
istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?
Stoklarımızın
sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa
açılmaktadır.
Ürünlerimin
temizliğini nasıl yapmalıyım?
www.thecactus.com.tr
ürünlerinin hassas ve teknolojik kumaşlardan üretilmesi sebebi ile her ürünün
üzerinde bulunan yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.
Kargo /
Ulaşım
Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Siparişleriniz
48 saat içerinde kargoya teslim edilmektedir. Kargo yoğunluğuna göre 1-4 iş
günü içerisinde size ulaştırılır. Resmi tatillerde kargo dağıtımı
yapılmamaktadır.
Siparişimin
kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?
Anlaşılan
kargo firmasının websitesi üzerinden sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.
Kargo ürünü
getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?
Evet. Kargo
ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar
oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve
ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum
olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.
Kargosu
gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?
Bildirilen
adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en
yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo
şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün
içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.
İptal & İade
Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?
Siparişi
iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından
itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir.
Aldığım
ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?
Ürünün size
ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Teslim
aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?
Ürünü iade
süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler
yapılarak para iadesi gerçekleştirilecektir. Stoklarımızda aynı üründen olması
durumunda yeni sipariş oluşturabilmeniz için bilgilendirileceksiniz.